Ai nevoie de ajutor?
Probleme cu licenta dvs.?
Eroare la activarea licentei Office
Fereastra intampinata este identica cu cea din imaginea alaturata? (click pe imagine pentru marire)
Daca fereastra intampinata este asemanatoare, este foarte probabil sa fi achziitionat o licenta cu activare prin telefon si dvs. sa fi bifat activare prin internet. In acest caz va rugam sa urmati intructiunile pentru activare: CLICK AICI
Daca problema intampinata este alta sau intampinati dificultati in continuare, puteti inainta o cerere pentru asistenta -> CLICK AICI
In cel mai scurt timp un agent va va oferi informatiile necesare sau o noua licenta daca este cazul.
Eroare la descarcarea programului Office
Eroarea intampinata este identica cu cea din imaginea alaturata? (click pe imagine pentru marire)
Daca fereastra intampinata este asemanatoare, este foarte probabil sa fi achziitionat o licenta Office Pro Plus 2021 (o singura activare permanenta) si dvs. ati incercat descarcarea ei de pe website-ul Microsoft. Programul Office 2021 (o singura activare permanenta) se descarca direct de pe serverele Microsoft de pe link-ul furnizat in email.
Link descarcare Office 2021: CLICK AICI
Daca problema intampinata este alta, pentru un alt program Office sau intampinati dificultati in continuare, puteti inainta o cerere pentru asistenta -> CLICK AICI
In cel mai scurt timp un agent va va oferi informatiile necesare sau o noua licenta daca este cazul.
Am facut activarea dar in programul Office apare ca nelicentiat!
Este posibil ca activarea licentei dvs. sa nu fi fost facuta pana la capat sau sa intampinati erori de sistem.
Va rugam cititi instructiunile transmise pe email, iar daca in continuare intampinati dificultati, puteti inainta o cerere de asistenta -> CLICK AICI
Un agent va va ajuta in cel mai scurt timp.
Eroare la activarea licentei Windows
Eroarea intampinata este identica cu cea din imaginea alaturata? (click pe imagine pentru marire)
Daca fereastra intampinata este asemanatoare, este foarte probabil sa fi achziitionat o licenta care nu este corespunzatoare cu versiunea soft-ului instalat. Verificati ce ati achziitionati si verificati versiunea soft-ului instalat. Daca totul este in regula, dar in continuare intampinati o eroare la activare, va rugam sa ne cotnactati.
Daca problema intampinata este alta sau intampinati dificultati in continuare, puteti inainta o cerere pentru asistenta -> CLICK AICI
In cel mai scurt timp un agent va va oferi informatiile necesare sau o noua licenta daca este cazul.
Eroare la activarea unei licente
Daca intampinati o eroare la activarea licentei dvs. sau la descarcarea programului dvs., va rugam sa inaintati o cerere de asistenta -> CLICK AICI
Un agent va va oferi informatiile necesare in cel mais curt timp.
Va rugam sa atasati cererii o imagine cu eroarea intampinata.
Livrare
Nu am primit comanda!
Verificati si casuta SPAM a emailului dvs., iar daca nu ati gasit emailul cu licentele dvs. va rugam sa inaintati o cerere in acest sens: CLICK AICI
Un agent va va raspunde in cel mai scurt timp cu informatiile necesare.
Cum se livreaza produsul?
Produsul, repsectiv Licenta dvs. va fi livrata pe email.
Deoarece aceste produse sunt de tipul electronic si nu vin insotite de un suport fizic (CD/DVD sau stick USB), ele vor fi transmise doar in format electronic, pe adresa de email furnizata de client la plasarea comenzii.
Cat timp dureaza livrarea?
Toate anunturile produselor au specificat timpul de livrare pentru produsul respectiv.
Livrarea tuturor produselor se face in 10-60 de minute de la plasarea comenzii, daca comanda este platita online cu cardul si produsele comandate sunt in stoc.
Produse cu livrare instanta:
Licentele cu livrare instanta vor fi afisate instant in pagine de checkout dupa efectuarea plati si totodata vor fi transmise pe adresa de email a clientului. Daca nu ati primit comanda intreaga sau deloc in maximum 30 de minute de la plasarea comenzi, va rugam sa ne contactati.
Produse cu timp de livrare:
Livrarile licentelor pe email se face comform orarului
Luni – Vineri: 10:00 – 17:00
Sambata: 12:00 – 16:00
*Orice comanda plasata in afara acestui interval orar, va fi transmisa in urmatoarea zi lucratoare.
*Facturilor proforme se transmit dupa acelasi orar mai sus afisat.
Ce voi primi pe email dupa plasarea comenzii?
In anuntul fiecaru produs este specificat ce anume veti primi pe email dupa plasarea comenzii:
Toate emailurile vin insotite de:
- licenta electronica (un cod alfa numeric, ori un cod de activare – dupa caz).
- instructiuni de instalare/activare.
- link pentru descarcarea programului.
Majoritatea licentelor contin in email si (dupa caz):
- video tutorial pentru instalare/activare.
- factura fiscala.
(Factura fiscala este transmisa automat pe emailul clientului la comenzile plasate pe marketplace-uri partenere, iar la comenzile plasate pe website-ul independent, facturile se pot descarca din contul de client creat pe website sau se transmit la cerere contactand echipa de suport).
Produse
Cine poate utiliza aceste licente?
Licentele pot fi utilizate atat de persoane fizice cat si juridice sau institutii publice.
Cum activez licenta?
Licentele care au un grad mai mare de dificultate pentru activarea licentei, vin insotite de instructiuni pentru activare. Licentele care nu vin insotite de instructiuni pentru activare, se activeaza normal, prin simpla introducere a licentei.
Daca intampinati dificultati, cereti asistenta si un membru al echipei noastre va va contacta pentru a va ajuta -> Cerere asistenta
Garantia produselor
Toate produsele comercializate beneficiaza de garantie pentru activare si asistenta dupa cum urmeaza:
- Licente refurbished/second-hand: Garantam o activare permanenta. Garantie pentru activare si asistenta timp de 30 de zile. Aceste licente sunt de regula cele mai ieftine produse de pe website-ul nostru si pretul acestora reiese din caracteristicile pe care le ofera licenta.
- Licente Windows Full Fpp: Garantam posibilitatea de reutilizare a licentei dvs. dupa reinstalarea sistemului de operare. Garantie pentru activare si asistenta timp de 30 de zile.
- Licente asociate contului Microsoft: Garantam reutilizarea si transferabilitatea acestora. Garantie pentru activare si asistenta timp de 60 de zile si garantie dupa activarea timp de 12 luni.
- Produse Antivirus: Garantie pentru activare timp de 30 de zile si garantie dupa activare pe tot parcursul abonamentului. Exceptie facand licentele cu abonament pe viata/lifetime care beneficiaza de garantie pentru activare timp de 30 de zile si garantie dupa activare timp de 12 luni. Asistenta tehnica pentru produsele Antivirus se poate oferi in primele 30 de zile de la achizitie.
Pentru mai multe detalii va rugam consultati pagina -> Garantia Produselor
Retur / Refund
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014, articolul 16, litera m (furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material), fac exceptie de la dreptul de retur produsele livrate electronic (pe email, website sau orice canal de comunicare electronica).
Cheia de produs este unica. In momentul in care ati activat-o pe un PC acea cheie nu mai poate fi folosita de altcineva. Din acest motiv cheile de produs NU pot fi returnate.
Pentru mai multe detalii va rugam consultati pagina -> POLITICA DE RETUR
Licentele comercializate sunt legale?
Toate licentele comercializate de CORE SOFTWARE SOLUTIONS SRL sunt legale, iar comercializarea lor este realizata in conformitate cu prevederile Directivei UE nr. 2009/24/CE.
Pentru mai multe detalii va rugam accesati pagina DECLARATIE DE AUTENTICITATE.
Autenticitatea produselor
Va rugam consultati pagina urmatoare -> Declaratie de autenticitate
De ce o licenta electronica si nu un produs fizic (USB)?
Prin simplul fapt ca nu ai nevoie de un un produs fizic ca si DVD/CD sau USB/stick, care la randul lor, sunt chiar mai scumpe decat cele digitale fara a avea un rost in plus.
In concluzie, produsele software sunt chiar mai accesibile in format electronic. Descarci programul de pe pagina/serverul oficial – instalezi – activezi.
De ce sa platesc sute sau mii de lei in plus pe un produs fizic cu aceleasi caracteristici?
Comanda si plata
Cum comand?
Adaugati in cos produsul sau produsele dorite apasand pe butonul “Adauga in cos”/”Add to cart”. Toate produsele adaugate vor fi afisate in partea de sus-dreapta a website-ului.
Pentru finalizarea comenzii, apasati pe “finalizare comanda”/”checkout”.
Introduceti datele necesare facturarii.
Selectati metoda de plata si efectuati plata.
Dupa acestea veti primi pe email comanda dvs. cu codurile de activare, factura si toate informatiile necesare.
Metode de plata
1. Online cu card bancar: VISA , MasterCard si Maestro.
Pentru ca tranzactiile dvs. sa beneficieze de cele mai inalte standarde in securitate, folosim serviciul de plati oferit de EuPlatesc.Ro. Pentru efectuarea platii veti fi redirectionat catre pagina securizata euplatesc.ro.
2. Transfer bancar: Cont ING Bank / Cont Trezoreria Statului.
In maximum 30 de minute de la plasarea comenzii, veti primi pe email factura proforma aferenta comenzii dvs. cu toate datele necesare.
(Luni-Vineri 10:00-17:00, facturile proforme pentru comenzile plasate in afara acestui interval orar, vor fi trimise urmatoarea zi lucratoare). Totodata, dupa plasarea comenzii, vi se vor afisa toate datele noastre bancare pentru a putea efectua plata inainte de a primi factura proforma.
Cum platesc?
La finalizarea comenzii veti fi intrebat ce metoda de plata doriti sa utilizati: online cu cardul bancar sau plata prin transfer bancar.
- Online cu cardul: Dupa selectarea metodei de palta, apasati pe “Place order”/”Plaseaza comanda” si veti fi redirectionat catre pagina securizata de plata a platformei EuPlatesc.ro. Platile sunt 100% securizate si confidentiale. Introduceti datele cardului si faceti plata, dupa care veti fi rediredtionat inapoi pe website-ul nostru.
- Transfer bancar: Dupa selectarea metodei de plata, apasati “Place order”/”Plaseaza comanda” si veti finaliza comanda. In cel mai scurt timp va vom transmite o factura proforma cu toate datele necesare pentru efectuarea platii sau puteti face plata direct in conturile noastre bancare afisate dupa finalizarea comenzii. In orice caz, dupa efectuarea platii, vom avea nevoie sa transmiteti la contact@core-software.ro dovada platii si nr. comenzii . Comanda urmand a fi transmisa dupa verificarea tranzactiei.
Unde gasesc factura fiscala?
Metoda 1:
La cerere, contactand echipa de suport.
Metoda 2:
Daca ati achizitionat de pe website-ul Core-Software.ro, puteti descarca factura aferenta comenzi dvs. direct din contul creat pe website. Accesati pagina “My Account” din partea dreapta-sus a website-ului, din pagina contului dvs. mergeti la “Orders” si deschideti comanda dorita apasand pe “View”, rulati pagina aparuta in jos si veti gasi butonul “Vezi factura”.
Daca ati achizitionat de pe un marketplace partener, factura aferenta comenzi dvs. trebuie sa fie atasata, in format pdf, emailului primit.
Primesc factura?
Da, evident. Emitem facutra fiscala pentru absolut orice comanda plasata catre compania noastra.
Pentru comenzile cu metoda de plata prin transfer bancar, se va emite factura proforma la cerere contactand echipa de suport.
Pot primi un discount pentru cantitate?
Da. Daca doriti sa achizitionati minimum 10 licente pe o comanda sau suma totala a comenzii depaseste 2.000 lei, puteti inainta o cerere de oferta aici -> CERERE OFERTA
Selectati subiectul “cerere oferta”. Va rugam sa atasati emailului si link-ul produselor dorite.
Cererea de oferta se face exclusiv inaintea plasarii comenzii. Discountul nu poate fi asociat daca comanda a fost deja plasata sau trimisa clientului.
Cum pot sa folosesc un cod de reducere?
Poti folosi codul tau de reducere/client introducandu-l in pagina cosului pentru cumparaturi sau in momentul finalizarii comenzii.