Nu-ți face griji, echipa noastră este pregătită să te ajute!
Înainte de a completă un formular de sesizare, va rugăm verificați pagina Întrebări Frecvente pentru a vedea dacă puteți găsi un răspuns rapid la problema dvs. În cele mai multe cazuri, dificultățile semnalate se pot soluționa rapid consultând pagina Întrebări Frecvente.
Majoritatea dificultăților întâmpinate de clienți se datorează necitirii emailului primit. Va rugăm citiți cu atenție emailul primit înainte de a înainta o sesizare!
Eroare la descărcarea sau activarea licenței. În aceste cazuri, va rugăm să încărcați o imagine cu eroarea întâmpinată.
Oferirea asistenței. Asistență pentru activarea licenței sau rezolvarea problemelor tehnice legate de licență achiziționată se poate oferi strict în perioada de garanție oferită pentru produsul respectiv. Asistență se oferă strict pentru prima activare cu succes a licenței dvs.
Timp de răspuns. Media timpului de răspuns la sesizarea transmisă este de 30 de minute. (în intervalul orar: Luni – Vineri / 10:00 – 17:00)
Metodă prin care veți primi răspunsul. În cel mai scurt timp veți primi pe email un răspuns sesizării dvs. , iar ulterior, dacă este nevoie, va vom contacta telefonic.
Asistență de la distanță (remote) Asistență de la distanță (remote) se realizează cu ajutorul programelor AnyDesk, TeamViewer sau UltraViewer cu acordul clientului. În caz contrar, acesta poate fi îndrumat prin WhatsApp sau email în rezolvarea dificultăților întâmpinate.