Dacă întâmpinați dificultăți la descărcarea, instalarea software-ului sau activarea licenței achiziționate, vă rugăm să folosiți pagina de contact disponibilă la linkul următor: Sesizări pentru probleme întâmpinate
Contactează-ne
Toate chenarele marcate cu * sunt obligatorii!
În data de 05.09.2025, serviciul de suport tehnic și relații cu clienții va fi indisponibil.
Pentru orice informații sau solicitări, ne puteți contacta, iar luni, imediat ce ne reluăm activitatea, vă vom răspunde cu drag.
Procesarea și livrarea comenzilor nu vor fi afectate, acestea realizându-se automat, în funcție de stocul disponibil.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Orar
Relații cu clienți și suport tehnic:
Luni – Vineri / 10:00 – 17:00
*Comenzile sunt livrate automat prin email, non-stop, 24/7, indiferent de ziua sau ora la care au fost plasate!
Reclamații
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura direct cu un superior în vederea rezovlarii situației întâmpinate.
Completați formularul alăturat, iar la secțiunea Subiect, selectați Reclamații. În acest caz, situația dvs. va fi transmisă unui superior.