Toate campurile marcate cu sunt obligatorii !

    Majoritatea dificultatilor intampinate de clienti se datoreaza necitirii emailului primit. Va rugam cititi cu atentie emailul primit.

    Eroare la descarcarea sau activarea licentei.

    Va rugam in acest caz sa incarcati si o imagine cu eroarea respectiva.

    Oferirea asistentei.

    Asistenta tehnica pentru activarea licentei sau rezolvarea problemelor tehnice legate de licenta achizitionata se poate oferi strict in perioada de garantie.

    GARANTIA PRODUSELOR

    Timp de raspuns.

    Media timpului de raspuns la cererile de asistenta este de 30 de minute. (in intervalul orar: Luni – Vineri / 10:00 – 17:00)

    Metoda prin care veti primi raspunsul.

    In cel mai scurt timp veti primi pe email un raspuns cererii dvs. , iar ulterior, daca este nevoie, va vom contacta telefonic.

    Asistenta de la distanta (remote)

    Asistenta de la distanta (remote) se realizeaza cu ajutorul programelor AnyDesk sau TeamViewer cu acordul clientului. In caz contrar, acesta poate fi indrumat prin WhatsApp sau email.

    Top