Eroare la descarcarea sau activarea licentei.
Va rugam in acest caz sa incarcati si o imagine cu eroarea respectiva.
Oferirea asistentei.
Asistenta tehnica pentru activarea licentei sau rezolvarea problemelor tehnice legate de licenta achizitionata se poate oferi strict in perioada de garantie. Asistenta se ofera strict pentru prima activare cu succes a licentei dvs., ulterior activarii nu ar trebui sa intampinati nici o problema.
Timp de raspuns.
Media timpului de raspuns la cererile de asistenta este de 30 de minute. (in intervalul orar: Luni – Vineri / 10:00 – 17:00)
Metoda prin care veti primi raspunsul.
In cel mai scurt timp veti primi pe email un raspuns cererii dvs. , iar ulterior, daca este nevoie, va vom contacta telefonic.
Asistenta de la distanta (remote)
Asistenta de la distanta (remote) se realizeaza cu ajutorul programelor AnyDesk sau TeamViewer cu acordul clientului. In caz contrar, acesta poate fi indrumat prin WhatsApp sau email.